Belediye Başkanı, Belediye Başkan Yardımcıları , İçme Suyu Daire Başkanı ve Kanalizasyon Daire Başkanı'nın yanı sıra teknik ekiple bir araya geldiler. Turistik X Mahallesinin içme suyu, kanalizasyon ve yağmur suyu giderlerinin tamamen yenileneceğini ifade eden Belediye Başkanı , Büyükşehir Belediye Başkanı ve Su İşleri yetkililerine teşekkür etti. Alt yapı hamlesinin arıtma tesisi ile destekleneceğini vurgulayan Gemlik Belediye Başkanı Refik Yılmaz, kamulaştırması tamamlanan arıtma tesisi yapım ihalesinin de önümüzdeki günlerde gerçekleşeceğini müjdeledi.